Mitä tarkoittaa laadukas tilitoimistopalvelu?

Tilitoimistoja on maassamme tuhansia ja tuote on kaikissa suunnilleen sama. Palvelun sisällössä voi kuitenkin olla huomattavia eroja. Listasimme viisi laadukkaan tilitoimistopalvelun tunnusmerkkiä, jotka me pyrimme toiminnassamme täyttämään.

JULKAISTU 05.04.2017

1. Ammattitaito ja virheettömyys

Tilitoimistopalvelussa ehdottoman tärkeää on tietysti se, että työ tehdään oikein: virheettömästi, lain vaatimalla tavalla ja aikataulussa. Kirjanpito ja tilinpäätökset vaativat periaatteiden tuntemista ja yksityiskohtaista tarkkuutta. Mitä kokeneempi tilitoimisto on, sitä sujuvammin prosessit pysyvät hallinnassa.

Tilitoimistopalvelu ei ole vain menneiden tapahtumien kirjaamista ja pakollisten asioiden hoitamista, vaan raportteja voidaan ja kannattaa käyttää myös tulevaisuuden suunnitteluun. Ammattitaitoisena taloushallinnon kumppanina tuemme asiakasyritystemme liiketoimintaa.

2. Asiakasläheinen palvelu

Tilitoimisto on usein yrityksen pitkäaikainen kumppani, joka voi helpottaa asiakkaan arkea hyvällä palvelulla. Meillä tavoitteena on palvella asiakkaita heidän yksilöllisten toiveidensa mukaan eikä aina tietyllä, ennalta määrätyllä prosessilla. Asiakkaan etu on myös meidän etumme.

Pystyäksemme tarjoamaan asiakkaillemme erinomaista palvelua pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. Kouluttamalla työntekijöitämme pidämme heidän osaamisensa ajan tasalla, ja työhyvinvointiin panostamalla pysyy yllä myös motivaatio palvella asiakkaita mahdollisimman hyvin.

3. Digitaalisuus tilitoimistopalveluissa

Sähköiset, digitaaliset palvelut ovat viime vuosina tehostaneet tilitoimistojen toimintaa. Sähköisestä tilitoimistosta on tullut mainoslause, jota useat toimijat käyttävät, vaikka eivät sitä täysin olekaan.

Me voimme rehellisesti sanoa, että olemme Suomen digitaalisin tilitoimisto. Olemme tehneet töitä sen eteen jo vuosien ajan, ja nykyään hyödynnämme digitaalisuutta kaikissa palveluissamme. Digitaalinen taloushallinto vapauttaa asiakkailtamme aikaa omalle ydinosaamiselle, auttaa hahmottamaan yrityksen taloudellista tilannetta ja antaa työkaluja kehittämiseen.

4. Toimialakohtainen erityisosaaminen

Mitä paremmin tilitoimistossa tunnetaan asiakasyrityksen toimiala, sitä saumattomammin yhteistyö sujuu. Jokaisella alalla on omat erityisosaamista vaativat yksityiskohtansa, joiden tunteminen nopeuttaa ja helpottaa taloushallinnon hoitamista.

Meidän erityisosaamistamme ovat rakennusala ja kiinteistöala. Näille aloille suunnatut palvelumme on suunniteltu vastaamaan täsmällisesti alojen tarpeisiin, jotka on otettu huomioon myös käyttämissämme järjestelmissä.

5. Hyvä yhteistyökumppanien verkosto

Tilitoimisto, jolla on hyvät yhteydet erilaisiin yhteistyökumppaneihin kuten järjestelmätoimittajiin, verohallintoon, pankkeihin ja alaa kehittäviin tahoihin, pystyy tarjoamaan asiakkailleen monipuolista ja nykytarpeita vastaavaa palvelua.

Meille hyvät suhteet yhteistyökumppaneihin ja yhteistyö taloushallinnon kehittämiseen liittyvien tahojen kanssa ovat luonteva osa toimintaamme. Kehitämme palvelujamme tiiviissä yhteistyössä ohjelmistotoimittaja EVRY Jydacom Oy:n kanssa ja teemme yhteistyötä myös muiden ohjelmatuottajien kanssa. Lisäksi olemme aktiivisesti mukana erilaisissa hankkeissa ja työryhmissä, joiden tuloksia voimme hyödyntää omassa palvelussamme.

Oletko etsimässä tai vaihtamassa tilitoimistoa?

Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää palveluistamme.

» Ota yhteyttä