Digitaalisuus mahdollistaa sujuvan asioinnin

Digitaalisuuden ansiosta emme ole sidottu vain yhteen maantieteelliseen alueeseen, vaan pystymme palvelemaan kiinteistöalan toimijoita ympäri Suomen. Me autamme asiakkaitamme ottamaan kaiken hyödyn irti digitaalisen taloushallinnon suomista mahdollisuuksista.

 

Digitaalinen taloushallinto tehostaa taloyhtiön toimintaa

Kiinteistö- ja asunto-osakeyhtiöiden näkökulmasta digitaalisen ja sähköisen taloushallinnon etuja ovat ennen kaikkea sen nopeus ja helppous. Digitaalisessa taloushallinnossa kirjanpitoon oleellisesti kuuluvat aineistot liikkuvat helposti yhteiskäyttöisissä järjestelmissä, joiden käyttäminen on sekä tietoturvallista että näppärää.

Kun esimerkiksi verkkolaskut, konekieliset tiliotteet ja muut viiteaineistot tallentuvat järjestelmään automaattisesti, ei enää ole tarvetta manuaaliselle tallentamiselle. Halutessaan asiakkaamme voi kääntää meille paperilaskunsa ja me hoidamme laskujen muuttamisen sähköiseen muotoon ostolaskujen skannauspalvelumme kautta. Kuitit on puolestaan mahdollista toimittaa meille sähköisesti kätevästi eTaskun kautta. Näin kirjanpito pysyy ajan tasalla vaivattomammin.

Digitaaliseen taloushallintoon siirtyminen säästää kaikkien aikaa ja vaivaa – säästyneitä resursseja voidaan käyttää esimerkiksi toiminnan kehittämiseen ja taloushallinnosta saatavan raakadatan jalostamiseen.

 

Hyödynnämme pilvipalveluita tiedonsiirrossa

Kiinteistöalan taloushallintoon tarkoitettujen järjestelmien lisäksi käytämme meidän ja asiakkaidemme väliseen tiedonsiirtoon asiakkaalle luotua pilvipalvelun tilaa. Palveluun kootaan kaikki tarvittava aineisto, jolloin ne ovat aina sekä meidän että asiakkaamme käytettävissä – milloin ja missä vain. Palveluun tallennettu aineisto mahdollistaa myös tilintarkastuksen toteuttamisen täysin digitaalisesti.

 

Digitaalisuus nopeuttaa tiedonkulkua ja viranomaisilmoitusten tekoa

Digitaalisuuden yksi ehdottomista eduista on se, että palvelun saatavuus ei ole rajattu tiettyyn paikkaan. Pilvipalvelussa sijaitsevia omia tietoja pystytään tarkastelemaan vaivattomasti milloin ja missä vain – tarvitaan vain toimiva nettiyhteys.

Digitaalisuuden ansiosta myös raportointi viranomaisille, kuten Verohallintoon, pankeille, vakuutusyhtiöille ja eläkelaitoksille, nopeutuu huimasti. Sähköisten rajapintojen käyttäminen viranomaisraportoinnissa edesauttaa reaaliaikaisen tiedon siirtymistä, sillä sähköisessä järjestelmässä olevat tiedot päivittyvät sitä mukaa kuin palvelimella olevaa tietoa päivitetään.

 

Hallko tekee taloyhtiöiden kokouksista parempia

Käytämme työssämme erilaisia taloushallinnon järjestelmiä, mutta olemme myös itse kehittäneet Hallko-kokoushallintatyökalun, joka on suunniteltu helpottamaan taloyhtiöiden kokousten pitämistä. Hallko-sovellus mahdollistaa vaivattomamman kokousten luonnin ja hallinnoinnin.

Hallko-sovellusta voidaan käyttää myös kokousten esityslistan lähettämiseen ja hallituksen sisäiseen viestintään. Lisäksi Hallko nopeuttaa kokouspalkkioiden maksuprosessia, kun tarvittavat tiedot on mahdollista lähettää tilitoimistolle sovelluksen välityksellä.

Pyydä tarjous taloushallintopalveluista!

Laadukas ja kokonaisvaltainen taloushallinto pitää kaikki toiminnot ajantasaisesti hallinnassa, tehostaa liiketoimintaa ja mahdollistaa jatkuvan kehittymisen.